Portal Navigation
· Startseite
· Dein Account
· Downloads
· Forum
· Links
· Mitglieder
· Statistiken
· Suche
· Themen
· Umfragen
· Weiterempfehlen
Benutzerinformation
Willkommen Gast

Benutzername

Passwort

Sicherheitscode:
Sicherheitscode

Mitgliedschaften

· heute neu

0

· gestern neu

7

· Alle

5821

neuste 3 Mitglieder
 01:Sep 23, 2017Rubenkip
 02:Sep 23, 2017Davidbialf
 03:Sep 23, 2017Daviddioky

Benutzer online

Besucher (0%)

Mitglieder (0%)

Gesamt online

0

Maximal Online

· Gesamt

1142

· Mitglieder

5

· Besucher

1137

Totale Seitenaufrufe
 · Heute

14034

· Gestern

47735

· Gesamt Hits

35515240

Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING :: Thema anzeigen - Mein's :

Mein's :

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING Foren-Übersicht -> Mobbing-Erfahrungen

Schicksal00 Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: Sa Sep 08, 2012 5:11 pm    Titel: Mein's :

Hi ! Ich bin 12 und werde mitlerweile schon seit fast 8 Jahren geärgert, damals im Kindergarten war es noch ok aber es nahm immer mehr zu, so fing das ganze an :

Damals hatte ich eine ganz gute Freundin, sie hieß Robin, doch mt der Zeit stritten wir uns, um damals große Sachen und heute denken wir wie lächerlich wir uns früher aufgeführt hatten . Damals stritten wir uns um Puppen oder sowwas, dcoh es wurde schlimmer sie verbreitete Gerüchte über mich . Auf der Grundschule hatte ich nur eine Freundin , ihr Name war Elena, doch Robin die mitlerweile meine Erzfeinde war bekam die "Kontrolle" über Elena, meine Freundin wollte nichts mehr mit mir zutun haben . Ich zog mich zurück und verbrachte die Pausen immer in den dunkelsten Ecken, ich hatte oft kleine Flüchtigkeitsfreunde, meistens waren es meine Mobber mit denen ich mich mal für ein paar minuten verstnad bis jemand kam und alles kaputt machte . Dann kam ich auf 's Gymnasium, es war das schlkimmste jahr meines Lebens ich hatte keine Freunde sogar meine Parallelklassen auf die ich gehofft hatte wurde direkt schnell von allen beeinflusst, ich habe mich geritzt, mit 10 !!! Meine Mutter war die einzige mit der ich über meine Probleme reden konnte. Mein Vater wollte mich und meinen Bruder immer perfekt haben, wir sollten so toll und gehorsam sein wie seine Kinder aus erster Ehe, die nicht bei uns wohnte . Manchmal saß ich abends auf der Fensterbank, nach innen im 2. stock und sang oft dachte ich das doch einfach springe könnte dann wäre der ganze mist vorbei . doch ich tat es nicht, wegen meiner Mommy ich wollte ihr das nicht antun . ich wurde körperlich angegriffen und alle lästerten über mich ich wurde von meinen mobbern geschlagen geschubst und getreten . einer hat mir ffast den fuß gebrochen . im 6. schuljahr ging es langsam bergauf ich hatte freunde mit denen ich gerne zeit verbrachte doch trotzdem waren immer noch ein paar leute geblieben die mich schikanierten, im winter vom 6. kam meine freundin johanna sie wurde meine ABFFIUE (aller beste freundin für immer und ewig ) doch zum 7. wurden die klassen gemischt und wir wurden getrennt, wir sind immer noch BF ' s doch leider nicht mehr so gut wie früher es war wirklich schade, doch zum glück kam kein einziger meiner mobber in meine neue klasse und endlich hatte ich meine ruhe ich habe nicht mehr zur rasierklinge gegriffen und sitze nurnoch am fenster wenn mein vater stress macht, aber dann mche ich meine ohren zu und denke daran das mein vater es nicht wert ist mir das leben zu nehmen .
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden

Stupsj Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: So Sep 09, 2012 9:42 am    Titel:

mit BF´s klappt alles

Impressionismus Antworten mit Zitat
Mobbing-Student
Mobbing-Student

BeitragVerfasst am: So Sep 09, 2012 10:46 am    Titel:

Schön, dass du eine gute klasse hast. hoffentlich bleibt das so. Mein Vater stress auch oft, das ist oft erniedrigend. Manchmal macht dann sogar meine Mutter mit. Aber ich sag es ihnen dann ins Gesicht, dass sie mich nicht anschreien sollen, dass ich sie nicht dafür zur hilfe gerufen hab, um mir anzuhören, wie dämlich ich bin, dass sie mit mir wie mit einem menschen umzugehen haben, dass sie nicht so sein sollen, wie meine Mobber.

in deinem Fall müsstest du dann deinem Vater sagen, dass alle Menschen unterschiedlich sind, dass du nicht wie seine früheren Kinder sein kannst, und es auch nicht willst. Dass seine früheren Kinder auch nicht perfekt waren und er es bloss vergessen hat, weil er sie jetzt seltener sieht und sich wegen dieser Trauer nur an die schönen Dinge erinnert. Und wenn er Spaß mit dir haben will, sich mal ausnahmsweise auf die vielen positiven Momente konzentrieren soll, die er in seiner Wut verpasst. Und er soll dich als ein Individeum betrachten und nicht nur mit anderen vergleichen, denn das ist totall unpedagogisch und erniedrigend. Und dass er sich mal öffen könnte, sie wie ein Vater benehmen und nicht wie ein böser Onkel, denn er ist nunmal dein Vater und du brauchst ihn als solchen. Sein Vorgehensweise ist falsch und er muss sie unbedingt ändern, dann kannst du dich auch entfalten und er wird endlich das tolle in dir sehen können.

Stupsj Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: Di Sep 11, 2012 2:23 pm    Titel:

Ich hoffe das alles wieder gut wird
Surprised

Michael_Jack Antworten mit Zitat
Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Do Aug 31, 2017 8:55 am    Titel:

Abe on the school michael kors bags cheap scandal to accept the Congress questioned michael kors handbags sale the people asked Abe to step down
Prime Minister Michael kors factory outlet Shinzo michael kors hamilton bag Abe (in) in Nike Free Running Shoes the House of Representatives in New Nike Shoes Japan to accept Nike Air Jordan 28 the question. Nike Shox R2 TOKYO (Reuters)Nike Air Max 2017 - Japanese Prime Minister Shinzo nike air jordans shoes for sale Abe accepted the question again,Nike Air Foamposite One but the review Air Jordan 26 has not yet made any real progress.Nike shoes sale Hundreds of Japanese people held a rally before the Nike Air Max congress and asked Abe nike lunar running shoes to step down immediately.Nike Air Max 90 Japan's House of Representatives Budget Committee on michael kors shoulder handbag the same day to review the Gakuen scandal,Nike Air Max Flyknit Abe and the former Nike kids kobe shoes Ministry of Science michael kors clothing mens and Technology Deputy mk wallets officials before Chuanxi Ping,Air Jordan 13 Abe assistant and Quan Yang and other scandal key figures appeared in the Council.coach backpack outlet store The parties did not make any real progress.Nike Shoes for Women About 12 Michael Kors Shoulder Bags o'clock Adidas Superstar local time, Nike Air Jordan 13 hundreds of people came to Congress,coach satchel outlet for the plus school scandal michael kors handbags online and other Abe government involved in Coach cases a series of issues to protest.Adidas Shoes Outlet They held the slogan of 'Completely Identifying the Gardening Parks' and shouting slogans of 'Adidas Yeezy 750 Boost Abe immediately stepped down'.michael kors watch Fukuyama Tetsuro,Nike Air Max TN Acting Director mk men's bags of the DPRK's Nike Free Run largest opposition Michael Kors Devon Shoulder Bags party, Nike Air Max 87 said at the rally that the Abe government was unaware of the day's deliberations.Coach bags 2017 Japanese nationals believe that the Prime Minister's Nike Kobe AD 10 residence and the Coach Accessories plus school scandal coach handbags for sale can not get away,Kids Shoes Abe's support rate Cheap Michael Kors Fulton Satchles will Nike Jordan Shoes be below mk bag price malaysia the 30% mark.Adidas Originals July 24, in Tokyo,michael kors coats Japan, Prime Nike Shoes Outlet Minister Shinzo Nike Air Max 95 Abe in the Michael Kors Backpacks Sale House of Bags outlet online store Representatives in Nike Free 6.0 Japan to accept the question.Nike Free 5.0 Running Shoes Xinhua News Agency reporter Nike Free 5.0 V4 Ma Ping said that coach trifold wallet the ruling party Liberal Democratic coach wallet outlet Party in the Tokyo parliamentary nike air foamposite pro elections in the defeat,coach canvas tote the people of the Abe nike zoom shoes government nike free shoes mens criticism is coach crossbody sale escalating,Basketball Shoes and Abe appeared in the council NIKE AIR MAX 90 can not quell the criticism of the public,Nike Kobe AD 9 Will only make it intensified.michael kors shirts The Japanese Shoes Outlet Congress has examined the Nike Free Gardening scandal on the 10th of this month,Light Up Shoes but has not made Micheal kors Cynthia mini any real progress.Nike Air Pegasus 83 At that time abroad Michael kors on sale visit Abe did not Michale Kors Bags attend the Nike Air Jordan CDP deliberations,Nike Kevin Durant 7 was criticized for Nike shoes max lack of sincerity to explain Nike Free Running Shoes to the 2015 Mk Bags people.Nike Air Foamposite Pro As the recent Abe Cabinet support rate has fallen below 30%, in order to retain public opinion, Abe agreed to appear on the 13th Council, Nike James Lebron 12 plus school scandal and other Adidas Yeezy Boost 350 issues to accept Coach bags 2017 the question.michael kors women's shoes Japan's 'Daily News' announced the latest poll on the 23rd,Michael Kors Men's bags Abe's cabinet michael kors kids shoes support rate michael kors Cheap Michael Kors Satchels clothing discount has dropped Nike Air Max 2010 to 26%,Nike Running Shoes once again refresh Abe once again Cheap Michael Kors Satchels since the ruling cheap nike air max shoes rate of the Michael kors satchel Medieum lowest record. 'Nike Heels Boots Asahi Shimbun' 2015 Mk Bags revealed in Nike Kobe 9 Low May this year that some of the documents were coach handbags vintage suspected of being coach hobo bags coach tote bags on sale clearance a document of the nike sb dunks Ministry of Education,Nike Air Max 2016 Culture, Sports,Nike Free 3.0 V2 Science and Nike Air Jordan 15 Technology,Coach Jewelry which included plans to use the 'COACH Luggage Bags National Strategic Special Zone' as a new Nike air force director of nike lebron shoes the College 2015 Mk Naomi Satchles of Veterinary Michael Kors Chelsea Shoulder Bags Medicine.Nike Air Foamposite Materials said that the process of accelerating Coach bags 2016 the advance of the new Veterinary College was 'Nike Lunar Haze instructions from nike free running shoes the top of 2015 Mk Selma Satchles the residence.'Nike Air Max

tinaz Antworten mit Zitat
Mobbing-Erfahrener
Mobbing-Erfahrener

BeitragVerfasst am: Sa Sep 02, 2017 2:51 am    Titel:

Nike Air Max Kids
Nike Air Max Mens
Nike Air Max Womens
Nike Free Mens
Nike Free Womens
Nike Air Jordan Mens
Air Jordan Kids
Nike Air Jordan Womens
Nike Free Kids
2014 Soccers Shoes
Nike Casual Shoes Mens
Nike Womens Heels Shoes
Nike Dunk SB Mens
Basketball Shoes
Nike Lunar Mens
Nike Dunk SB Womens
Nike Casual Shoes Womens
Nike Air Presto Mens
Nike Air Presto Womens
Nike Lunar Womens
Nike Air Shox Mens
Nike Air Shox Womens
Nike Football Boots
Size 14 15 16 Mens Shoes
Nike Cortez Mens
Nike Cortez Womens
Light Up Shoes
Nike Air Jordan
Nike Air Presto
Nike Dunk Heels
Nike Lunar Haze
Nike Pepper Shoes
Nike SB
Adidas Shoes Outlet
Nike Air Max 2017
Basketball Shoes
Nike Air Max
Nike Running Shoes
Nike Shoes for Women
coach satchel clearance
coach purses outlet
Coach bags china
coach city tote
coach crossbody clutch
coach bags and wallets
Coach Bags Value Spree
coach tote bags outlet
michael kors watch
michael kors outlet
michael kors shoes
michael kors wallet
michael kors backpack
michael kors sandals
michael kors sunglasses
michael kors bags cheap
michael kors handbags sale
michael kors hamilton bag
michael kors shoulder handbag
michael kors handbags online
michael kors shoulder purse
mk bags cheap
mkuker.com
Michael Kors Bags
Michael Kors Handbags
Michael Kors Belts
Michael Kors Shoes
Michael Kors Wallet
Michael Kors Watches
Michael Kors Jewelry
Luxury Bags
Nike Running Shoes
New Nike Shoes
Cheap Nike Shoes Online
Best Nike Shoes
nike shoes on sale
New Nike Running Shoes
Bags outlet online store
Cheap Women's Handbag
Cheap Women's tote bags
bag outlet online
bag on sale
2017 bag trend
Nike Air Jordan 13
Nike Air Jordan 11
Nike Air Jordan 16.5
nike free shoes mens
Nike Air Jordan 12
mk shoulder bags on sale
cheap michael kors bags
Michael Kors Package Deals
mk shoulder bags wholesale
michael kors crossbody handbags
michael kors jet set checkbook wallet
michael kors satchel
michael kors backpack cheap
iphone 6 michael kors case sale
michael kors cases iphone 6
michael kors leather backpack
michael kors backpack 2017
michael kors jewelry outlet
michael kors jewellery wholesale

Jay332843867 Antworten mit Zitat
Mobbing-Erfahrener
Mobbing-Erfahrener

BeitragVerfasst am: Sa Sep 02, 2017 3:19 am    Titel:

r, he did not go down the arrow, but keep Nike Free Run Womens Shoes in the water for half a day, angrily to each person to see. I Nike Air Max Kids often told him to the river with a dustpan fishing, one pulled ginger flowers, oblique body, the dustpan into the water, another person on the shore to the wind, see the water snake swim to shout. I still do not know the water snake is not toxic, just remember that they look five spots, into the row to head forward, long body and water lines combined. Water fast, they are faster, instantly cover, and slips disappear. There is a wooden bridge on the river, I often stand on the bridge fluttering red dragonflies, those dragonflies probably think that flying power is superb, will count the height of the people, a little provocative to show off. I use a method, first squatting, and so they flew over and then suddenly leap, mercilessly shot, actually often succeeded. I also used the shoes to hit a bat in the river, it obliquely fell to the other side of the grass, I venture wrestle it to take home, first bat long wings folded, and then into the bottle, proud Show to the mother to see her scared screaming. Only the next day the cap did not move, the bat was gone, since then for many years, I think the bat know how to escape the door. The compound of the district is full of my memories of the place, the ancient banyan tree under the veterans see the gantry, said the year Yong, the most remember that a personal smile that he and the Japanese devils melee, a bayonet poke into the devil chest, devils died Smiled at him. The veteran said, 'I do not know whether or not I knew it before.' There is a well in the middle of the river, is the kind of water pump. I like to grab a long lever of water, forced pressure many times, to see that Qin Liang well water, spray from the front of the nozzle. Also love to see the mixed gang of small Taibao, bright Air Jordan 11 white samurai sword. Also Authentic Nike Mens Shoes For Sale in the area along the side of the store bought a pack of 'new paradise' cigarettes, hiding in the corner lit hard, choked tears DC. My family is opposite the Catholic District, living is not a professor of Taiwan is the Cheap Nike Shoes For Women military senior officials. The left side of the alley for the Minister of Defense Yu Dawei's official residence, open the black car drivers often with the nearby tricycle driver open voice chat. Most of those who remember the tricycle veterans, who piece by piece of tattoos and scars, each of which is said to let the feathers ghosts staring eyes of the story. One day they shipped a lot of bamboo, in the river to take a dowel house, I have been invited to visit, up and down all the green bamboo, thick bamboo incense, so far memorable. But I do not know how the matter, bamboo house built only a few days to disappear overnight, the ground did not stay half of bamboo chips, even they and their tricycles are gone. Some people say that because the front of a general spoke, for this matter, my little mind is very puzzled, and very uneven. Think of bamboo house really cover the general Lin River scenery, but they are generals from the mainland to bring the children ah! River to the north, after an early Japanese school compound, and then a bend, by the residential area into the field. I often run on the ridge, afraid of getting a foot mud, go home scolded, and later simply take off the shoes. Just one time to run back, shoes missing! Probably so far, until today, I often dream of shoes being stolen. Also remember that the river before entering the normal university, into a catching pond. There was a man made a water tricycle Lanke, father died a year ago, took me once. The car after the propeller beat the sound of water, and the pool of old trees reflected between the red sunset, often floating in my mind. Last year to return to Taiwan, one still living in the vicinity of primary school classmates, took me to 'Yin Habitat former residence' visit, pointing to the park a dry pond of dry pits, said: 'Look! This is Yin Haiguang for his children to play the water hand Dig it. 'I asked,' water? ' 'The water is gone! Because Liu was gone, the previous river was gone.' The old classmate laughed: 'In fact, there is.' Then took me to the back of the yard, pointing to a weed and said, 'You see! There is a little bit of water behind it, and only a little bit! is not that right? In the Yinhai light yard and behind the people of the wall, Mens Air Jordan Shoes I saw a but three feet of the ditch, some water, should still live water; also some smell, probably because of the silt Air Max Shoes next to. 'I said:' I thought that Liu has not been in the morning, tributaries have Authentic Nike Shoes Sale been buried around the new house, did not expect still secretly here, let me see the childhood of the river, that in the I remember the depths, small and big river ...For people living on the river, the river is a secret. Who Cheap Air Jordan Shoes can have a very soft and very strong pen for the river to write the four seasons song I have always liked to read all the poems about the river, all the rivers that love the river, the rivers that are concerned about the river are moist, and sometimes the mind like a lamp, it can not illuminate the shore of the dark

eva605 Antworten mit Zitat
Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Di Sep 05, 2017 6:56 am    Titel:

Nike Air Force 1 Shoes
Mens Air Force 1 Shoes
Mens Nike Air Force 1 Shoes
Air Force 1 Womens Shoes
Nike Air Force 1 Womens Shoes
Air Force 1 Womens
Mens Nike Air Max Shoes
Mens Air Max Shoes
Air Max Shoes
Air Max Kids Shoes Twisted Evil

Skyefrank Antworten mit Zitat
Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Di Sep 12, 2017 8:09 am    Titel:

michael kors clutch crossbody
michael kors jewellery 2016
michael kors jewelry on sale
michael kors clutch outlet
michael kors backpack sale
Michael Kors Handbags on sale
michael kors Cases
Michael Kors Bag
michael kors clutch sale
michael kors hair curler
Michael Kors Accessories for cheap
michael kors accessories outlet
michael kors iphone case outlet
michael kors backpack bag
michael kors jewelry discount
michael kors clutch cheap
michael kors backpack sale
Best of Michael Kors Handbags
Best Of Michael Kors Accessories
michael kors clutch purse
michael kors belts online
michael kors clutch handle
Michael Kors Handbags
michael kors belts
michael kors jewellery 2014
michael kors hair accessories
michael kors clutch
michael kors backpack small
michael kors backpack jet set
michael kors clutch bag
michael kors crossbody
michael kors crossbody bags on sale
michael kors backpack jet set
michael kors clutch bag
michael kors crossbody
michael kors crossbody bags on sale
michael kors fulton crossbody
michael kors crossbody 2016
michael kors crossbody cheap
michael kors crossbody for sale
michael kors crossbody handbags
michael kors drawstring Bag
michael kors drawstring purse
michael kors drawstring handbags
michael kors bag with drawstring
michael kors drawstring large
michael kors drawstring shoulder bag
michael kors hobo bag
michael kors hobo handbags
michael kors hobo shoulder bag
michael kors hobo bedford
michael kors hobo black
michael kors hobo tonne
michael kors bedford hobo
michael kors bedford large hobo
michael kors bedford hobo bag
michael kors blake handbag
michael kors hobo blake
michael kors tonne
michael kors tonne hobo
michael kors tonne hobo bag
michael kors tonne leather hobo
michael kors tonne handbag
michael kors tonne large hobo
michael kors tonne purse
michael kors tonne slouchy hobo
michael kors satchel
michael kors satchel bag
michael kors satchel for sale
michael kors satchel purse
michael kors satchel outlet

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING Foren-Übersicht -> Mobbing-Erfahrungen
Seite 1 von 1

Choose Display Order
User Permissions
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Gehe zu: