Portal Navigation
· Startseite
· Dein Account
· Downloads
· Forum
· Links
· Mitglieder
· Statistiken
· Suche
· Themen
· Umfragen
· Weiterempfehlen
Benutzerinformation
Willkommen Gast

Benutzername

Passwort

Sicherheitscode:
Sicherheitscode

Mitgliedschaften

· heute neu

15

· gestern neu

16

· Alle

6366

neuste 3 Mitglieder
 01:Nov 17, 2017JamaalBep
 02:Nov 17, 2017esthersi3
 03:Nov 17, 2017JerryHof

Benutzer online

Besucher (0%)

Mitglieder (0%)

Gesamt online

0

Maximal Online

· Gesamt

1142

· Mitglieder

5

· Besucher

1137

Totale Seitenaufrufe
 · Heute

165613

· Gestern

157881

· Gesamt Hits

39007153

Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING :: Thema anzeigen - "Später wirst du die Schulzeit vermissen."

"Später wirst du die Schulzeit vermissen."

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING Foren-Übersicht -> Gästebuch

MorningGlory Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: So Jul 29, 2012 6:17 pm    Titel: "Später wirst du die Schulzeit vermissen."

Hi Leute,

kurz zu mir: ich bin (bald) 24 Jahre alt, Studentin, beginne hoffentlich bald meine Masterarbeit und möchte eine akademische Laufbahn in der Wissenschaftstheorie einschlagen. Ergo bin ich weder eine Schülerin, noch ein Elternteil, aber möchte mich trotzdem in diesem Forum beteiligen.

Mittlerweile geht es mir ziemlich gut; ich habe viele Freunde, eine schöne Wohnung, einen Studiengang den ich liebe und einen guten Ruf bei meinen Profs. Vor der Uni war für mich allerdings an so etwas nicht zu denken: schon im Kindergarten war ich immer abseits, nur ein, zwei Kinder kamen mit mir klar. In der Grundschule ging dann bereits das Mobbing los, geendet hat es eigentlich während der Schulzeit nie. Zwar wurden wir zwar alle älter und ich hatte auch Freunde in der Oberstufe, aber noch in unserer Abizeitung stehen ziemlich unschöne Kommentare bzgl. meiner Person.
Ich hatte nie wirklichen Rückhalt von meiner Familie oder den Lehrern, musste mich immer allein (höchstens mit Hilfe einiger Online-Freunde) durchsetzen. Ich habe über die Jahre eine Persönlichkeitsstörung entwickelt, muss heute noch zur Therapie und nehme Medikamente, aber ansonsten geht es mir mittlerweile gut. Ich hab ein gutes Abi gemacht, einen richtig guten Bachelor-Abschluss und studiere mittlerweile einen recht harten Studiengang. Das alles hab ich nicht geschafft, "weil Mobbing ja gar nicht so schlimm" ist, sondern weil ich gekämpft hab.

Die Schulzeit war der reine Horror für mich und selbst heute habe ich manchmal noch Albträume diesbezüglich. Aber irgendwie hab ich das überlebt (und das meine ich wortwörtlich) und finde mich mittlerweile eigentlich ganz gut gelungen. Das ist zusammengefasst das, was ich gerne mitteilen und anderen auf den Weg geben möchte. Und ich möchte gerne Menschen zur Seite stehen, die sich ebenfalls durchbeißen müssen. Ich werde ein wenig Zeit brauchen, mich hier reinzulesen, aber ich hoffe auf ein paar nette Gespräche und dass ich vllt. dem ein oder anderen ein wenig helfen kann.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden

GebrochenesHerz Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: Mo Jul 30, 2012 3:09 pm    Titel:

Hey,

mich freut es immer, zu lesen, dass es jemandem besser geht als damals... Mir geht es auch besser, ich gehe noch zur Schule und hab endlich DIE Schule gefunden, die die Richtige für mich ist.
Das wünsche ich jedem hier, dass er seinen Platz findet.

Impressionismus Antworten mit Zitat
Mobbing-Student
Mobbing-Student

BeitragVerfasst am: So Aug 05, 2012 5:05 pm    Titel:

Hi MorningGlory,
könntest du mir vielleicht helfen? Du musst wirklich nicht, weil es dich womöglich an die harten Zeiten erinnern wird, was bestimmt nicht einfach ist. Wie hast du dich durchgekämpft? Wie hast du Freunde gefunden? Wie hast du die Angst vor Menschen verlohren (falls du sie mal hattest) ? Und das größte und merkwürdigste Problem, das ich habe, ist, dass ich nicht weiß, wie ich wirklich bin. Ich bin immer schüchtern, versuche mich anzupassen und meine Familie verlangt, dass ich ein netter, perfekter Mensch bin. Ich glaub, ich war nie ich selbst, wie soll ich mich jetzt finden? Hast du vielleicht einen Rat?

geschichte Antworten mit Zitat
Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Sa Aug 11, 2012 6:05 pm    Titel:

Hallo neue Kämpfernatur,
Willkommen bei uns! (:
Das mit den Gesprächen lässt sich sicherlich machen.

Bei dem Threadtitel muss ich immer daran denken, dass mir immer wieder gesagt wird, ich solle doch froh sein, dass ich noch zur Schule gehe. Hinterher würde ja alles viel härter werden, der Ernst des Lebens würde los gehen.
...mir juckt es jedes Mal in den Fingern, demjenigen zu erzählen, wie meine Schulzeit so aussah, und dass eine Verschlimmerung unter Umständen auf apokalyptische Zustände hinauslaufen würde.
Irgendwann mach ich's.

Gruß, geschichte

MorningGlory Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: Sa Aug 18, 2012 9:15 pm    Titel:

Mir geht es da ähnlich, geschichte.
Natürlich gibt es ein paar Dinge, die ich an der Schule vermisse, aber das sind ausschließlich auch schulbezogene Dinge, also manche Lehrer und Unterrichtsfächer.
Klar, für die beliebten Leute wird die Schule immer eine gute Erinnerung sein, die ihnen fehlen wird und man war eben noch jung, noch nicht auf einen Job festgelegt und musste noch keine allzu schweren Entscheidungen treffen und so konnte man sich gut Selbstbewusstsein und Persönlichkeit aufbauen, aber für viele hat das eben nicht funktioniert und das ist für manche nicht nachvollziehbar.

@Impressionismus, ich schreib dir gleich. Tut mir leid, dass meine Antwort etwas gedauert hat, aber ich war in Urlaub =)

Impressionismus Antworten mit Zitat
Mobbing-Student
Mobbing-Student

BeitragVerfasst am: Sa Aug 18, 2012 9:19 pm    Titel:

Kein Problem, MorningGlory. Dankeschön in Voraus.

Traum Antworten mit Zitat
Moderator

BeitragVerfasst am: Mi Sep 19, 2012 8:51 pm    Titel:

Ich beschäftige mich oft mit diesem Thema, aber dass sind dan keine schönen Gedanken. Mir spukt immer die Szene durch den Kopf: andere erzählen von Ihrer Kindheit. Lachen, trauern der Tatsache hinterher das diese Zeiten vorüber sind. Doch Ich hatte diese Zeit so nicht. Und Ich werde sie NIEMALS zurückbekommen. Sad

chensolo Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: Di Aug 22, 2017 7:19 am    Titel: SALE

This is Dong Zhujun 97 years old in the autobiography 'my one century life' page to write a passage. I was touched by her spirit, moved . This is a century old ups and downs of the experience. Dong Zhujun, a daughter of a car driver, 12 years old was forced to become a brothel singing female, with her natural beauty appearance, Xiuhui Huizhong, clever clever character, the occasional opportunity to let her get to know the revolutionaries, and thus jump out of the pit 'Lady of the Governor'. After marriage, because of unbearable feudal family and husband rule, once again out of the cage, alone to Japan to study. A weak woman in the thousands of miles away on the road, experienced difficulties and Authentic Nike Shoes Sale hardships, suffering. She from a headless, chest no ink of the brothel woman, become a wise, gentle, temperament detached, has its own independent spirit of Nike Womens Free Shoes the charm of the century woman. Become the founder of Shanghai Jinjiang Hotel. In her 97 years old when he published his autobiographical novel 'my one century life'. Her success confirms that success is in half, half in the hands of God, that is fate; the other half in their own hands, it is desperately. 'I Size 14 15 16 Mens Shoes feel like a pecked chicken, with the pointed mouth, constantly pecked the shell, and finally one day stretched out his feet, wings jump, jumped out of the shell, saw a green .I finally not only Attracted by the surrounding world, and my own Cheap Nike Shoes Online existence, but also attracted the world around 'This is the' Manhattan Chinese women, 'the author Zhou Li in the order to introduce themselves. 1985 30 years old, she is not willing to work in Shanghai, a comfortable job, with 40 US dollars to the United States to study. In a foreign country, she no matter how much suffering, how bullying, she never refused to bow to overcome a lot of difficulties, hard study, reading books, serious life, work, she has been struggling, always trying to change Destiny, in the difficult still looking forward to the future. Only a few short years, she used her own efforts to prove their own value. Her fate has changed dramatically. 'I overlook the whole city of New York, a large window in the distance, against the dark blue sky, even in the middle of New York is so beautiful, here in this window, I found the world's most suitable for me Position. 'She has her own company in Manhattan, Manhattan is a street park with its own apartment, she has a love for her husband, has a happy family. Zhou Li in the autobiographical generation wrote 'a person's career success, only 15 percent by his professional skills, another 85 percent rely on interpersonal and life skills.' This passage she cited The American educator Carnell's words. She said, 'It's a great consolation for me to be able to get a little inspiration from my book, to realize the value of my own existence, and to realize that fate can change that truth.' As the author of the basic peers of me, both in the work and family life, the two charm of the women gave me a lot of help and encouragement. Although my life is not necessarily successful, but I did not regret - because Nike Air Max Shoes I tried to .I concealed, sighed: a woman self-love, better than all people love themselves. Woman self-esteem, self-respect, self-love, is a woman's most breathtaking beauty.Girl, why do not you live up to the struggle When you are young, you should have a vision and perseverance. See the people around to Discount Nike Men Shoes fall in love, and see who went to KTV, and see who spent a few days in the dormitory Internet. So, you can not wait, you doubt what efforts now for why, why other people every day comfortable and comfortable, and I have to lonely, and constantly struggle. Especially when you are still a girl? An aunt told me that when she was twenty years old, all the people around her were married, but she was not alone. Looking at the old colleagues holding a year old child appeared in front of her, she only went home alone silently swallow tears. Just this time, she met my uncle, all aspects are also appropriate, she put her to marry. Originally, she reported a university training class, but after marriage, which time to read books, gave birth to a child even more impossible. Can be with her another woman is different. She was 26 years old, 26 years old, in a small place, in the last century, basically can not marry with a lifetime to equate. However, she has been calm, in the neighborhood of women in the neighborhood short, gossip inside the firm to learn. Needless to say, the end of this story, aunt language earnestly told me that the woman now has to go to Shanghai, speech and behavior, vision is far more than she can. And all this is the beginning of the university class. Mother said that the Nike Womens Heels Shoes woman's happiest life is the rising level of life life.

rainahuang Antworten mit Zitat
Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Sa Aug 26, 2017 8:08 am    Titel:

New Nike Running Shoes
Michael Kors Jewelry
nike shoes on sale
Light Up Shoes
shoes outlet
Adidas Shoes Outlet
Coach outlet sale
Nike Air Max
cheap michael kors bags
luxury handbags
Cheap Women's Handbag
Nike Shoes Online Stroe

chensolo Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: Sa Sep 02, 2017 4:15 am    Titel:

He has to take care of the bad mother, and Nike Men Shoes Sale a grandmother who is paralyzed in bed. In the eighties, farmland contracted to households. He dug a puddle into a pond and wanted to fish. But the village cadres told him that the paddy field can not fish, can only grow crops, he had to fill the pond. This thing became a joke, in the Air Max Womens Nike Womens Free Shoes eyes of others, he is a man who wants to make a fortune but very stupid.I heard that chicken can make money, he borrowed 500 yuan to relatives, raised the chicken. But after a flood, the chicken got the chicken blast, all days of death. 500 yuan for others may not be anything, Wholesale Nike Air Max Shoes for a family of three acres of wet fields alone, as good as astronomical figures. His mother can not take this stimulus, even melancholy and died. He later brewed wine, caught the fish, and even the cliff on the stone to help people hit the blasthorn . can not make money.35 years old, he has not married a daughter-in-law. Even divorced woman with a child can not see him. Because he has only one house, at any time may fall after a heavy rain. Marry the wife of the man, in the countryside is no one can afford. But he also want to stroke a stroke, to borrow money around to buy a walking tractor. Unexpectedly, less than half a month on the road, the tractor carrying him into a river. Nike Air Max Kids He broke a leg and became a Cheap Nike Shoes Online lame. And that tractor, was fishing up, has been fragmented, he can only open it, as scrap to sell. Almost all people say that he is finished in his life.But then he became my city where the company's CEO, the hands of two hundred million dollars of assets. Now, many people know his misery past and legendary entrepreneurial experience. Many of the media interviewed him, and many of the report literature described him. But I only remember such a plot.The reporter asked him: 'In the days of suffering, why do you not retreat again and again?' He sat behind the large luxury boss desk, finished a glass of water in his hand. Then he held the glass in his hand and asked the reporter, 'What if I let go of this cup?' Reporter said: 'fell to the ground, broken.'.'Let's try it,' he said. His hand a loose, the cup fell to the ground issued a crisp sound, but not broken, but intact. He said: 'Even if there are 10 people present, they will think that this cup will be broken, but this cup is not an ordinary glass, but made of glass steel.So, I remember this classic wonderful dialogue. Such a person, even if only one breath, he will try to pull the successful hand, unless God deprived of his life .Ask yourself, for the dream, have you made every effort to go? If you do not go quickly today, then tomorrow you may have to run, and the day after tomorrow may not see the direction of the forward. Why do you want to go to the Authentic Kids Nike Shoes dream will not achieve it, Men Air Max 2015 forward to run forward is it. Sometimes the dream will be closer, sometimes the dream will be very far, but they will always be achieved. Frankly, he just did not want to leave too much regret in this short life, but I always seem to be waiting for the dream to stay in the future, the effort to stay in tomorrow, brought a book turned a few pages Wait until the next free time to look at those who should be done today, always think Cheap Nike Shoes For Women of waiting to do so, and then by such a put down, and then no later.

Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Fr Sep 08, 2017 3:46 am    Titel:

How to Care for Coach Leather Handbags Coach outlet sale
Coach leather handbags cheap michael kors bags are very desirable and fashionable. Coach is known for its high-quality goods and its styles have passed the test of time. Michael Kors Jewelry Women proudly carry their Coach leather handbags for many years. They are, however, a major investment. luxury handbags Once you have purchased one, you will want to keep it in excellent condition to protect that investment. Coach Accessories on sale Be aware of where you are putting your bag; try not to place it on the floor. A purse hook is a handy little item to carry in your purse that lets you hook your purse to a tabletop or other flat surface.Coach casesCoach Jewelry
Lightly clean your Nike Shoes Online Stroe purse once a month, or more often if you carry it in a dirty environment. You can use a baby wipe to lightly wipe the surface. There are also leather wipes available. You do not want to get your Coach leather handbag wet so do not use a wet cloth to clean it. coach crossbody bags on sale michael kors outlet
Use Coach-brand fabric cleaner if your bag is a signature Coach bag made of fabric. The fabric cleaner should only be used on fabric bags.
Use a high-quality leather cleaner for heavier cleaning.coach hobo bag vintage
After cleaning your handbag, apply a high-quality leather Cheap Women's Handbag
moisturizer to help keep it conditioned.coach hobo bag vintage
To clean the inside of your bag, use the hose attachment on your vacuum and gently clean the inside.coach passport case
After cleaning, always store your handbag in the dust bag that came with it or a cotton pillow case. coach wallet men Best of Michael Kors Handbags
coach accordion zip wallet
Lay it flat on a shelf and do not stack or crush your Coach leather handbags.coach accordion zip wallet

Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Fr Nov 10, 2017 8:48 am    Titel:

"The donkey and the princess met the donkey on the east bank of the river. Princess had crossed the river, there are waiting Zapatos Adidas to marry her prince
in the castle of Hexi. Moncler Outlet The river is not deep, but she wore a beautiful wedding dress, she was afraid of the river will soak her dress. Donkey said: 'Do you want me to nike chaussures pack you in the past?' 'Thank you, I think the prince will pick me up.' The princess smile to answer. A long time, no one came, the princess sits scarpe nike on the shore, sadly sigh. When she glanced past the donkey, the donkey laughed: 'Now I hope I pack Scarpe nike uomo you in the past?' 'No.' The princess still refused. The sky is late, cool hit, donkey break the silence: 'Let me pack you across scarpe nike the river, I will give you three words of love Proverbs.' Princess thought, riding a donkey. The donkey solemnly said to her: 'Remember you can not cry when I carry you, and your tears will make me overwhelmed.' The donkey walked towards the river. Princess suddenly remembered donkey promised love motto, donkey told her: 'people Michael Kors Pas Cher love only others in the first love, after love Botas UGG is all love yourself.' Don slowly walk light, it was steady, the princess rest assured, hug Donkey neck, feel warm. 'Do you like Moncler di sconto me to cross the river?' Donkey asked. 'Like,' the princess smiled. 'I also like to carry you this new balance pas cher way, hoping to go on like this.' The donkey's voice reveals melancholy in tenderness. Princess smile quietly fall asleep. down jackets and coats
She made a dream princess often do: she kissed the donkey, and then the donkey became a Christian Louboutin talon prince, since the prince and princess live happily together. When she woke up and saw still donkey laden with her slow light - the fairy tale is a fairy tale, donkey is Coach bags 2017 not a Nike Air Max prince, waiting to marry her prince in the chaussures nike Castle of Hexi. Her hurt tears dripping on the donkey body, the donkey seems to be suddenly burned, fierce Yang hoof neighing, moncler coats provoking spray thousands cheap adidas shoes of princess dress wet. Princess angry, she did not say anything, since the donkey back down, walked alone to the other side of the wading water. ugg pas cher Donkey did not make any reservations or explanations, but also turned around and returned straight to Hedong - where there is a young, beautiful, waiting to marry the girl waiting across the river. zapatillas nike mujer 'Love is unique, but lover is not the only one.' Donkey suddenly said to Michael Kors Bolsos pandora 2017 the princess, 'This is the second motto.' The princess burst into tears and the river was cold and heart-broken. She finally walked to the other side, the beautiful dress has been completely wet. She was unable to sit down on the shore, curled up sadly cry. Donkey will have to chaussure nike 2017 walk back to the east coast. Princess suddenly remembered there is a motto donkey did not say, shouting: 'Please tell me the last motto.' Donkey looked at her coldly and said: adidas chaussures 'I love my love.' And then waiting to cross the river The girl walked. Princess, is the reality piumini moncler of you; the prince, is everyone's dream lover; donkey, is waiting for you at the side of the person, nike discount though mediocre, but can accompany you to live the storm of life. If you are sad because someone you love, not because someone who loves you, then your heart will hurt those who love you, and then lose his love, but also hurt yourself. Cherish eyes ah!"

agaric Antworten mit Zitat
Mobbing-Neuling
Mobbing-Neuling

BeitragVerfasst am: Sa Nov 11, 2017 5:40 am    Titel: obat hernia

Obat Hernia obat hernia dan celana khusus hernia yang paling ampuh
Obat Hernia OBAT HERNIA TANPA EFEK SAMPING ~ Obat Hernia Anak
Obat Hernia OBAT HERNIA UNTUK ANAK, DEWASA DAN LANSIA
Obat Hernia Obat Hernia Untuk Balita Aman Tanpa Efek Samping
Obat Hernia OBAT HERNIA TRADISIONAL 100 % AMPUH TANPA OPERASI
Obat Hernia RAMUAN OBAT HERNIA ALAMI ~ cara mengobati hernia
Obat Hernia OBAT HERNIA PENGOBATAN PENYAKIT HERNIA ALAMI
Obat Hernia OBAT HERNIA ALAMI SOLUSI TEPAT TANPA OPERASI
Obat Hernia OBAT HERNIA SECARA TRADISIONAL UNTUK PENYAKIT HERNIA KRONIS
Obat Hernia BAT DARAH TINGGI ALTERNATIF TRADISIONAL SUPER JITU
Obat Hernia OBAT HERNIA HERBAL ALAMI AGARICPRO

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING Foren-Übersicht -> Gästebuch
Seite 1 von 1

Choose Display Order
User Permissions
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Gehe zu: