Portal Navigation
· Startseite
· Dein Account
· Downloads
· Forum
· Links
· Mitglieder
· Statistiken
· Suche
· Themen
· Umfragen
· Weiterempfehlen
Benutzerinformation
Willkommen Gast

Benutzername

Passwort

Sicherheitscode:
Sicherheitscode

Mitgliedschaften

· heute neu

2

· gestern neu

4

· Alle

6056

neuste 3 Mitglieder
 01:Oct 22, 2017EugeneLom
 02:Oct 22, 2017Arthurneise
 03:Oct 21, 2017Vaidokfug

Benutzer online

Besucher (0%)

Mitglieder (0%)

Gesamt online

0

Maximal Online

· Gesamt

1142

· Mitglieder

5

· Besucher

1137

Totale Seitenaufrufe
 · Heute

44905

· Gestern

74549

· Gesamt Hits

37123061

Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING :: Thema anzeigen - Ich bin wieder da!

Ich bin wieder da!

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING Foren-Übersicht -> Neulinge - bitte vorstellen!

chris240693 Antworten mit Zitat
Verwarnter User

BeitragVerfasst am: Mo Dez 12, 2011 6:37 pm    Titel: Ich bin wieder da!

Grüßtsi mitanand!

Ihr werdet mich warscheinlich alle nicht (wiederer)kennen, aber ich bin (wieder) da (zu euren Leidwesen). Very Happy

Um mich für die Unwissenden kurz vorzustellen:

Ich bin 18 Jahre alt, komme aus der schönsten Stadt Deutschlands, mache eine Ausbildung zum Konditor die ich in einem halben Jahr (vermutlich) erfolgreich beenden werde.

Meine Hobbys ist der Moment bei einer Moment Subgenre-deiner-wahl-Metal zu entspannen, micht mit meinen Freunden zu treffen, und das Leben so gut es geht zu genießen, was leider nicht immer funktioniert.

Früher war ich hier recht aktiv im Forum, und ich weiss auch nicht ob ich noch "alte" Bekannte hier antreffen werde.

Wir sehen uns,
Chris.

Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen

Ans Antworten mit Zitat
Moderator

BeitragVerfasst am: Mo Dez 12, 2011 8:04 pm    Titel:

Hey Chris,

ich kenne dich war nicht weiter, bin auch erst ein Jährchen oder so hier aktiv, aber willkommen (zurück)!

Ans

Denk mit dem Herz, nicht mit dem Kopf, es wird dich leiten!"
Sondaschule - Träumer
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden MSN Messenger

geschichte Antworten mit Zitat
Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Mo Dez 12, 2011 9:47 pm    Titel:

Herzlich willkommen zurück! (:
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden

Skyefrank Antworten mit Zitat
Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Sa Sep 09, 2017 10:20 am    Titel:

Nike Air Jordan 3
nike free running shoes mens
Nike Air Jordan 19
Nike Jordan Air Yeezy
nike running shoes for men
Nike Air Jordan Big Ups
mens nike free shoes
Nike Dunk High Heels
Nike Free 3.0 V3
nike free tennis shoes
nike air max TN
Nike Air Jordan 14
Nike Air Force 1 High
Nike Air Max 91
Nike Air Max 180
Nike Air Jordan Fly
Nike Air Jordan Melo
nike women's free running shoe
cheap nike shoes online free shipping
nike free training shoes
Nike Air Max 97
Nike Air Max Griffey
Nike Shox R3
Nike Shox R6
nike shoes free
Nike Air Jordan 26
Nike Air Jordan Hydro
Nike Air Max Command
Nike Air Jordan CP3
Nike Air Jordan 29
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden

Michael_Jack Antworten mit Zitat
Mobbing-Experte
Mobbing-Experte

BeitragVerfasst am: Fr Sep 22, 2017 9:10 am    Titel:

Instead of trying moncler outlet so hard to get out of the shadow,Scarpe running da donna the dark, which I think actually reinforces the shadow and its reality, just do your practices.adidas shoes sale See, if somebody says, “I’m having these terrible thoughts,Cheap Ugg Outlet On Sale and I don’t know why, will you help me understand why?”new balance sale I’d tell them that I’d rather sit with them and a&f clothing help them to follow their breath.christian louboutin pas cher The breath has no content to it at all.Giacca da uomo K-way It’s just breath.scarpe nike scontate It’s better to strengthen chaussures Adidas pour hommes their centering,des ugg pas cher the quieting, the presence, than to keep strengthening the problem,Nike shoes sale which keeps being reinforced Nike shoes sale when you work on it directly.nike pas cher femme It’s a very delicate situation. I don’t want to undercut times when it’s really appropriate to work on thoughts as content, but for the most part,pandora canada outlet the focusing on the content of thoughts is, to me, a last strategy.

It is a much better new balance femme 574 strategy to focus on ed hardy france the mechanics of thought,UGG Women's Boots rather than the content of thought. Do you hear that distinction?

Now I can go canada goose italia to a therapist, and they can say nike free run saldi "Let's talk about your childhood and where did it all come from…" That’s dealing with the content of the thoughts.nike vapormax 2017 Or, instead, I could choose to just see them as thoughts, not focusing on the content so much, looking for answers.Nike Air Jordan pas cher They’re just thoughts! Put them in the category of thoughts,Nike Dunk 6.0 Mens not what they’re about, they’re just thoughts,Giacche da donna Moncler and it’s my major game louboutin pas cher basket in meditation to extricate awareness from pandora rings sale identification with thought or with clinging to it.Nike Free In order to do that you go into your meditation practice, adidas zx 750 which in some cases might be taking one thought, like following the breath.

What will then come up is,Piumini moncler donna “But what am I gonna do about this relationship?” Thought appears,nike air max 2017 uomo and I hear the teacher say, cheap nike air force 1 “Return to your breath.” Go back to breathing in,chaussures de basket-ball Nike breathing out Scarpe Nike Roshe one, then another one comes and says,UGG Kids on Sale “God my life is a mess!” Now at that point, you can leave, call a therapist,ugg homme pas cher and say, Nike Free 7.0"Let’s deal with why my life is a mess,"new balance 574 femme or you say,new balance 996 femme "Ok, go back to the breath.nike free 5.0 womens Sure your life is a mess.adidas yeezy low Go back to the breath."

It’s just rising-falling,Nike Sandals rising-falling,Scarpe Nike Air Max 90 and now, in other words,nike free 5.0 uomo you can use the meditative practice to extricate moncler uomo outlet online yourself from identification with thoughts,nike air jordan for sale whatever they are, shadowy or not.Running Shoes de Nike There are some louboutin pas cher homme thoughts Nike Air Jordan that you won’t pandora jewelry stock get rid of that way,Gilet da uomo Moncler because they’re sort of in adidas boost shoes a nest or web of stuff.Nike Air Jordan pas cher Then, you’ll approach sandale plate steve madden them in terms of content,ugg bottes 2017 but my strategy is to go for the mechanics first,UGG Womens Gloves and then go to the content later on,moncler uomo 2017 when it’s really ripe for the picking.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen

Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    Forum - SCHÜLER GEGEN MOBBING Foren-Übersicht -> Neulinge - bitte vorstellen!
Seite 1 von 1

Choose Display Order
User Permissions
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Gehe zu: